Poniższe warunki określają zasady współpracy pomiędzy PROMOSYSTEM Ewa Szczepanek (NIP 734 152 96 79) / Strefa Nadruku sp z o.o. ( NIP 734 363 50 32) z siedzibą w Nowym Sączu (33-300), przy ulicy Barbackiego 105, zwanymi dalej PROMOSYSTEM/StrefaNadruku, a kontrahentami.
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Użyte w warunkach współpracy pojęcia oznaczają:
a) „kupujący” – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna o której mowa w art.33(1) par.1 Kodeksu Cywilnego, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową działająca poprzez upoważnioną przez siebie osobę.
b „konsument” – osoba fizyczna dokonująca zakupu na użytek własny, nie związany z wykonywaniem przez nią działalności zawodowej lub gospodarczej.
c) „towar” –towary, usługi lub materiały będące przedmiotem zamówienia
II. Zamówienie i potwierdzenie zamówienia
- Zamówienie przyjmowane jest wyłącznie w formie pisemnej i obowiązuje po pisemnym potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez PROMOSYSTEM/StrefaNadruku. Wszelkie zmiany dotyczące zamówienia wymagają formy pisemnej oraz akceptacji obu stron pod rygorem nieważności.
- Słowne ustalenia lub zapewnienia przedstawicieli PROMOSYSTEM/StrefaNadruku dla swej ważności wymagają potwierdzenia w formie pisemnej.
III. Płatności
- Podstawową formą płatności jest przedpłata przelewem lub gotówką w wysokości 100% wartości zamówienia brutto na podstawie faktury proforma.
- W przypadku gdy kupujący lub konsument rezygnuje z realizacji złożonego zamówienia, zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty poniesione przez PROMOSYSTEM/StrefaNadruku w związku z rozpoczęciem realizacji danego zamówienia w tym kosztów wykonania projektu.
- Dokonanie wpłaty równoznaczne z akceptacją warunków współpracy z PROMOSYSTEM/StrefaNadruku.
IV. Realizacja zamówień
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu pisemnego potwierdzenia zamówienia przez PROMOSYSTEM/StrefaNadruku, co nastąpi po przesłaniu przez kupującego albo konsumenta kompletnego zamówienia, na co się składa:
a) potwierdzenie wpłaty
b) wymagane pliki graficzne
c) akceptacja wizualizacji, projektu
- Uzgodnione terminy dostaw mają charakter przybliżony. PROMOSYSTEM/StrefaNadruku dołoży wszelkich starań, aby termin ten został dotrzymany oraz aby rzecz była dostarczona bez wad. PROMOSYSTEM/StrefaNadruku nie ponosi odpowiedzialności związanej z zaginięciem towaru, zamówionego przez kupującego, jego uszkodzeniem podczas transportu, a także za opóźnienia w dostarczeniu przesyłki, które nastąpiły z winy przewoźnika.
- Koszt dostawy towaru pokrywa kupujący albo konsument, których wysokość zależy od rodzaju przesyłki oraz jej wagi.
- Kupujący albo konsument może odebrać towar osobiście z magazynu PROMOSYSTEM/StrefaNadruku ul. Barbackiego 105, 33-300 Nowy Sącz.
- Jeżeli wysyłka towaru zostaje opóźniona na życzenie lub z winy kupującego lub konsumenta, to przechowanie towaru może odbywać się również na jego koszt i jego ryzyko.
- PROMOSYSTEM/StrefaNadruku zastrzega sobie prawo tolerancji rozmiarów, kolorów i ciężarów towarów
w granicach +/- 5%. Tolerancja ta wynika wyłącznie ze stosowanych powszechnie technologii drukarskich.
V. Projekty i prawa autorskie
- Kupujący oraz konsument oświadcza, że dostarczona przez niego dokumentacja, będąca podstawą do produkcji towarów, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa i że uzyskał wszelkie wymagane przez prawo zezwolenia na korzystanie z praw osób trzecich.
- Kupujący oraz konsument ponosi odpowiedzialność, jeżeli poprzez wykonanie jego zlecenia naruszone zostaną prawa osób trzecich. Kupujący oraz konsument zwalnia PROMOSYSTEM/StrefaNadruku ze wszystkich roszczeń osób trzecich, jeżeli zostaną naruszone ich prawa, w tym zwłaszcza z obowiązku wypłaty odszkodowania za naruszenie tych praw.
- PROMOSYSTEM/StrefaNadruku przysługuje, w stosunku do wszelkich projektów wykonanych przez niego, autorskie prawa majątkowe i osobiste.
- Wszystkie produkty mogą być znakowane logo PROMOSYSTEM/StrefaNadruku lub innym znakiem handlowym należącym do PROMOSYSTEM/StrefaNadruku. Rezygnacja z oznakowania produktu jest równoznaczna z podniesieniem ceny o 30%.
- Kupujący oraz konsument wyraża zgodę na wykorzystanie wykonanych przez PROMOSYSTEM/StrefaNadruku produktów w materiałach reklamowych, stronie internetowej PROMOSYSTEM/StrefaNadruku, jako części ekspozycji na targach branżowych oraz jako próbek możliwości technicznych PROMOSYSTEM/StrefaNadruku co do jakości druku lub haftu. PROMOSYSTEM/StrefaNadruku ma prawo do umieszczania w swoich materiałach reklamowych informacji o wykonaniu usługi dla kupującego oraz konsumenta.
VI. REKLAMACJE I ZWROTY
- W przypadku stwierdzenia, że otrzymana przesyłka jest uszkodzona kupujący ma obowiązek sporządzenia protokołu podpisanego przez przewoźnika. Brak takiego protokołu pozbawia kupującego prawa do składania reklamacji.
- Kupujący niezwłocznie po otrzymaniu towaru zobowiązany jest do sprawdzenie otrzymanego towaru pod względem ilościowym, jakościowym oraz co do zgodności z ustalonymi wzorcami. Braki należy zgłaszać listem poleconym wysłanym w nieprzekraczalnym terminie do 3 dni roboczych od daty dostawy pod rygorem bezskuteczności.
- Konsument, może odstąpić od umowy zawartej ze sprzedającym bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 7 składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Do zachowania tego terminu niezbędne jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres e-mail biuro@strefanadruku.pl lub adres korespondencyjny PROMOSYSTEM/StrefaNadruku.
- Konsument może skorzystać z gotowego formularza odstąpienia od umowy załączonego poniżej (Załącznik nr 1)
- W przypadku odstąpienia konsumenta od umowy jest on zobowiązany niezwłocznie odesłać, sprzedającemu zakupiony towar na swój koszt a towar winien znajdować się w stanie nienaruszonym.
- W razie odstąpienia konsumenta od umowy, PROMOSYSTEM/StrefaNadruku zwraca konsumentowi wszelkie świadczenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
- Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, PROMOSYSTEM/StrefaNadruku nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Jeżeli przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta albo kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb – towar produkowany na indywidualne zamówienie kupującego albo konsumenta – nie podlegają ono zwrotowi ani wymianie.
- Kupujący lub konsument może zareklamować zakupiony towar, jeżeli ma on wady zmniejszające jego wartość lub użyteczność, lub nie ma właściwości o których istnieniu zapewniał sprzedający, lub też rzecz została wydana kupującemu lub konsumentowi w stanie niezupełnym
- Kupujący lub konsument chcąc zareklamować zakupiony towar winien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedającym.
- Zgłaszając reklamację należy podać wszelkie dane niezbędne do identyfikacji zamówienia w szczególności: imię, nazwisko, nazwę firmy, datę i numer faktury VAT, oraz opisać przedmiot reklamacji.
- Sprzedający uwzględniając reklamację niezwłocznie wymienia wadliwy towar na towar wolny od wad.
- Ewentualne nieprawidłowości w części dostarczonego towaru nie upoważniają kupującego albo konsumenta do reklamowania całej dostawy.
- W przypadku produkcji towarów wg projektów przedłożonych przez kupującego albo konsumenta, PROMOSYSTEM/StrefaNadruku odwzoruje projekt tak dobrze jak to tylko możliwe. Kolory zostaną możliwie najdokładniej odwzorowane. Niewielkie odchylenia w kolorze są wynikiem technicznych właściwości materiału bazowego, w związku z tym PROMOSYSTEM/StrefaNadruku zastrzega, że tego typu usterki nie są podstawą do reklamacji.
- Kupujący lub konsument ma obowiązek udostępnienia reklamowanego towaru PROMOSYSTEM/StrefaNadruku celem potwierdzenia wady.
- Reklamacje przyjmowane są w ciągu 2 dni od daty otrzymania towaru przez kupującego i rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia reklamacji.
- Kupujący oraz konsument ponosi wszelkie koszty transportu związane z przesyłką reklamowanego towaru.
- Reklamacje nie są uwzględniane jeśli dotyczą szkód powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania, użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem lub w związku z opóźnieniem w odbiorze towaru przez kupującego albo konsumenta.
- Po odsprzedaniu lub odstąpieniu towaru kolejnemu odbiorcy, odpowiedzialność za jakiekolwiek wady jakościowe i ilościowe przenoszona jest na kupującego. Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia towaru przed przekazaniem go osobie trzeciej. To samo dotyczy towaru przekazanego do znakowania przez osoby trzecie.
- PROMOSYSTEM/StrefaNadruku ponosi odpowiedzialność za realizację zamówienia wyłącznie w stosunku do kupującego. Reklamacje wnoszone przez osoby trzecie nie będą rozpatrywane.
- PROMOSYSTEM/StrefaNadruku może naprawić, bądź przyjąć jako zwrot, ewentualnie wymienić reklamowany towar, chyba że strony ustalą odpowiednie obniżenie ceny – w terminie 7 do 30 dni od dnia stwierdzenia przez PROMOSYSTEM/StrefaNadruku zasadności reklamacji i po zbadaniu istnienia zgłoszonych wad w siedzibie PROMOSYSTEM/StrefaNadruku. Sposób załatwienia danego zgłoszenia reklamacyjnego określa PROMOSYSTEM/StrefaNadruku.
- Zgłoszenie reklamacji nie zwalnia kupującego albo konsumenta z obowiązku zapłaty na rzecz PROMOSYSTEM/StrefaNadruku za złożone zamówienie.
- Odpowiedzialność PROMOSYSTEM/StrefaNadruku z tytułu wad towaru obejmuje wyłącznie szkody będące skutkiem zawinionego zachowania PROMOSYSTEM/StrefaNadruku. Odpowiedzialnością PROMOSYSTEM/StrefaNadruku nie są objęte tzw. szkody następcze oraz utracone korzyści. Co więcej odpowiedzialność PROMOSYSTEM/StrefaNadruku zawsze ograniczona jest do zapłaconej przez kupującego ceny netto reklamowanego towaru i/lub usługi. Wszelkie dalej idące roszczenia odszkodowawcze kupującego ulegają wyłączeniu.
- Jakiekolwiek roszczenia kupującego wobec PROMOSYSTEM/StrefaNadruku z tytułu rękojmi są wyłączone.
- PROMOSYSTEM/StrefaNadruku nie ponosi odpowiedzialności za przydatność towaru do spodziewanego przez kupującego albo konsumenta celu, jeżeli nie sprecyzował on na piśmie wszelkich warunków dotyczących towaru.
VII. OGÓLNE ZASADY PRZY PRODUKTACH SUBLIMOWANYCH
- W przypadku kalandrowania ręczników, koców, chust i innych materiałów łatwokurczliwych występuje tolerancja odstępstwa wielkości: szerokość, długość +/-2,5 cm od oferowanej wielkości
- Sublimowane produkty:
- mogą odbiegać od wzoru +/-1 odcień́ w zależności na jakim materiale wykonywane są prace
- robione kilka sztuk w tym samym rzeczywistym czasie mogą odbiegać od siebie kolorystycznie +/-1 odcień́ z powodu różnych temperatur w kanale grzewczym
- mogą mieć przesunięcia grafiki względem zaakceptowanego wzoru ze względu na naturalne drgania maszyny
- kalandrowane jednostronnie lewą stronę mają zawsze koloru białego
- kalandrowane dwustronnie mogą mieć inny kolor +/-1 odcień od drugiej strony – ze względu na podwójne przeciągniecie materiału przez kanał grzewczy
- typu chusty, worki, tablety itp. mogą mieć przesuniętą grafikę względem pierwszej strony do 1 cm
- typu chusty w standardowej metodzie wykonywane są bez papierowych przekładek co może powodować naturalne przebicia koloru po drugiej stronie materiału.
- typu chusty, ręczniki, koce itp. mogą występować błędy drukarskie (białe plamki) ok 5% w nadruku z powodu odpadania
- typu chusty, czapki, maseczki wytwarzane są z materiału pochodzącego z recyklingu co powoduje, że mogą występować pyłki/ ciemne kropki/ meszki materiału, na które w procesie sublimacji nie ma się żadnego wpływu.
VIII. GWARANCJA
Przedmiot gwarancji flagi ze 100% poliestru pokryte zadrukiem.
- Do każdego produktu Producent dołącza instrukcję w języku polskim.
- Gwarancją objęte są: trwałość kolorów (odporność na promieniowanie UV), zmiany w strukturze dzianiny (kurczenie, rozprężanie) powstałe w toku prawidłowej eksploatacji, trwałość szycia oraz elementów mocujących.
- Gwarancja nie obejmuje: uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń wywołanych nieprawidłową eksploatacją lub nieprzestrzeganiem zaleceń producenta dotyczących użytkowania i konserwacji, a w szczególności prania flag ( pranie mechaniczne, co 14 dni w temperaturze do 60 stopni C).
- Gwarancja nie obejmuje zmian powstałych w wyniku naturalnego zużycia produktu.
- Producent deklaruje, że produkt został wykonany z najwyższą starannością. W razie stwierdzenia jakichkolwiek wad lub braków Zamawiający zwraca się na piśmie do Producenta.
- Producent udzieli odpowiedzi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni. Producent zobowiązuje się do usunięcia wady w terminie 21 dni od daty uznania reklamacji. Producent wydłuża okres świadczeń gwarancyjnych o termin odpowiadający okresowi naprawy.
- Producent nie ponosi odpowiedzialności za montaż/demontaż, jeżeli został wykonany bez
zastosowania się do instrukcji dołączonej do produktu. - Gwarancji udziela się na okres 6 miesięcy licząc od daty dostarczenia towaru do odbiorcy
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych niewłaściwą eksploatacją oraz wynikłych na skutek zdarzeń losowych, pożaru, huraganu, aktów wandalizmu.
- Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w powyższych informacjach.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszymi postanowieniami, obowiązują przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Z 2002 r. Nr 141, poz. 1176, z 2004 r. Nr 96, poz.959.)
IX. Zlecenie usługi znakowania towaru oraz zlecenie produkcji towaru
- Składając zlecenie należy dostarczyć plik roboczy z grafiką 1:1 w formacie .cdr, lub .ai, lub .eps, w CMYK. Tekst należy zamienić na krzywe. Dostarczenie pliku roboczego w formie niezgodnej z powyższymi wymaganiami wiąże się z dodatkowymi opłatami związanymi z adaptacją grafiki.
- Wzór do akceptacji wysyłany jest odpłatnie na koszt odbiorcy. Istnieje możliwość akceptacji wzoru na podstawie przesłanego drogą elektroniczną zdjęcia wzoru.
- W wyniku procesów związanych ze znakowaniem jak również w związku z wadami ukrytymi towaru nieznaczna ilość towaru może ulec uszkodzeniu. W związku z tym PROMOSYSTEM/StrefaNadruku ma prawo dostarczyć do 3% mniej towaru pełnowartościowego w stosunku do zamówionej ilości. Koszty powstałe z tego tytułu pokrywa kupujący albo konsument. Kupujący albo konsument zobowiązany jest uwzględnić możliwość zaistnienia powyższej sytuacji na etapie składania zlecenia na usługę znakowania towaru. W przypadku wymogu dostarczenia dokładnej ilości zamówionego towaru kupujący albo konsument zobowiązuje się do poniesienia dodatkowych kosztów z tym związanych. PROMOSYSTEM/StrefaNadruku zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby zminimalizować straty wynikające z uszkodzenia towaru na etapie znakowania.
- W zależności od podłoża i techniki znakowania dopuszcza się możliwość wystąpienia różnicy w kolorze pomiędzy ustalonym w zleceniu odcieniem, a faktycznym kolorem na przedmiocie stanowiącym realizację zamówienia, w zakresie +/- 1 odcień. Tolerancja wymiarów elementu znakowanego wynosi +/- 3%.
- W przypadku znakowania na towarze powierzonym kupujący albo konsument zobowiązany jest do bezpłatnego udostępnienia próbki towaru celem wykonania testu znakowania.
- W przypadku znakowania na towarze powierzonym PROMOSYSTEM/StrefaNadruku nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne wady ukryte lub uszkodzenia mogące ujawnić się w trakcie procesu znakowania. W takiej sytuacji PROMOSYSTEM/StrefaNadruku zastrzega sobie prawo do niezwłocznego wstrzymania produkcji i poinformowania o tym fakcie kupującego albo konsumenta.
- PROMOSYSTEM/StrefaNadruku zastrzega sobie prawo załączania oznakowań producenta na towarach produkowanych przez PROMOSYSTEM/StrefaNadruku (metki, nadruk loga producenta).
- Standardowo odzież oraz inne produkty pakowane są luzem w kartonach. Każdy inny sposób pakowania wiąże się z dodatkowymi opłatami.
X. Ochrona danych osobowych
-
Dbamy o Twoją prywatność, ale również o Twój czas. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie skróconą wersję najważniejszych zasad związanych z ochroną prywatności. Całość znajdziesz w zakładce Polityka prywatności.
-
Zakładając konto użytkownika za pośrednictwem strony, składając zamówienie, zapisując się do newslettera, składając reklamację, odstępując od umowy czy po prostu kontaktując się z nami, przekazujesz nam swoje dane osobowe, a my gwarantujemy Ci, że Twoje dane pozostaną poufne, bezpieczne i nie zostaną udostępnione jakimkolwiek podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.
-
Powierzamy przetwarzanie danych osobowych tylko sprawdzonym i zaufanym podmiotom świadczącym usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych.
-
Korzystamy z narzędzi analitycznych Google Analytics, które zbierają informacje na temat Twoich odwiedzin strony, takie jak podstrony, które wyświetliłeś, czas, jaki spędziłeś na stronie czy przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami. W tym celu wykorzystywane są pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi Google Analytics. W ramach mechanizmu do zarządzania ustawieniami plików cookies masz możliwość zadecydowania, czy w ramach usługi Google Analytics będziemy mogli korzystać również z funkcji marketingowych, czy nie.
-
Korzystamy z narzędzi marketingowych, takich jak Facebook Pixel, by kierować do Ciebie reklamy. Wiążę się to z wykorzystywaniem plików cookies firmy Facebook. W ramach ustawień plików cookies możesz zadecydować, czy wyrażasz zgodę na korzystanie przez nas w Twoim przypadku z Pixela Facebooka, czy nie.
-
Korzystamy z narzędzi remarketingowych Google AdWords. Wiąże się to z wykorzystywaniem plików cookies firmy Google LLC dotyczących usługi Google AdWords. W ramach mechanizmu do zarządzania ustawieniami plików cookies masz możliwość zadecydowania, czy będziemy mogli w Twoim przypadku korzystać z Google AdWords, czy nie.
-
Należymy do sieci reklamowej Google AdSense. Wiąże się to z wykorzystywaniem plików cookies firmy Google LLC dotyczących usługi Google AdSense. W ramach mechanizmu do zarządzania ustawieniami plików cookies masz możliwość zadecydowania, czy będziemy mogli w Twoim przypadku korzystać z personalizowanych reklam Google AdSense, czy nie.
-
Osadzamy na stronie nagrania wideo z serwisu YouTube. Gdy odtwarzasz takie nagrania, wykorzystywane są pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi YouTube.
-
Korzystamy z narzędzia HotJar, które pozwala nam śledzić Twoje zachowanie na stronie. W tym celu wykorzystywane są pliki cookies firmy HotJar. W ramach ustawień plików cookies możesz zadecydować, czy wyrażasz zgodę na korzystanie przez nas w Twoim przypadku ze śledzenia z wykorzystaniem HotJar czy nie.
-
Zapewniamy możliwość korzystania z funkcji społecznościowych, takich jak udostępnianie treści w serwisach społecznościowych oraz subskrypcja profilu społecznościowego. Korzystanie z tych funkcji wiąże się z wykorzystywaniem plików cookies administratorów serwisów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Google+, LinkedIN.
-
Korzystamy na stronie z systemu komentarzy Disqus. Wiąże się to z wykorzystywaniem plików cookies firmy Disqus.
-
Wykorzystujemy pliki cookies własne w celu prawidłowego działania strony.
Jeżeli powyższe informacje nie są dla Ciebie wystarczające, tutaj znajdziesz dalej idące szczegóły.
-
XI. Ustalenia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w/w ustaleniami mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Ogólne warunki współpracy PROMOSYSTEM/StrefaNadruku dostępne są w siedzibie PROMOSYSTEM/StrefaNadruku oraz na stronie www.strefanadruku.pl/regulamin
- Sądem właściwym dla rozpatrywania wszelkich sporów między kupującym a PROMOSYSTEM/StrefaNadruku jest sąd właściwy dla siedziby PROMOSYSTEM/StrefaNadruku.
- Składając zamówienie lub zlecenie na znakowanie towaru w PROMOSYSTEM/StrefaNadruku zamawiający akceptuje powyższe warunki współpracy.
Załącznik nr 1
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat: PROMOSYTEM/StrefaNadruku, Barbackiego 105, 33-300 Nowy Sącz, tel. 18442 445, email: biuro@strefanadruku.pl
– Ja/My …………………………….. niniejszym informuję/informujemy………………… o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy…………………………………………………… /umowy dostawy następujących rzeczy………………………………………………………………………….. /umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy………………………………………
/o świadczenie następującej usługi…………………………………………………………………………………
– Data zawarcia umowy( ……………………….) /odbioru( ……………………)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)…………………………………………………………….
– Adres konsumenta(-ów)…………………………………………………………………………..
– Data ………………….
Niepotrzebne skreślić.