Coraz więcej pracodawców decyduje się na wyprodukowanie własnych koszulek, z nadrukowanym logo swojej firmy. Taki element może być nie tylko używany jako gadżet reklamowy dla pracowników, kontrahentów czy klientów, ale także spełnia praktycznie zadania podczas pracy czy konferencji Twoich pracowników. Zaakcentowana logo Twojej firmy odzież niesie ze sobą wiele pozytywnych zalet, stąd też jest ona obecnie tak chętnie zamawiana.
Odzież z logo – element strategii komunikacyjnej dla Twojej firmy
Na pewno znasz stare powiedzenie o tym, że reklama jest dźwignią handlu. Ironiczne w zamyśle hasło o socjalistycznym rodowodzie jest banalne, ale jakże prawdziwe w dzisiejszych realiach. Jeśli chcesz ukroić dla siebie kawałek wolnorynkowego tortu, nie wystarczy, że masz świetne produkty i usługi. By nie zginąć wśród setek tysięcy firm i marek, potrzebujesz dobrego planu marketingowego i strategii komunikacji. W skrócie: jak, co i dlaczego komunikujesz swoim odbiorcom. Identyfikacja wizualna, jaką się posługujesz, jest twoją odpowiedzią na „jak”, mówi wiele o marce i jest doskonałym narzędziem marketingowym. Twoje logo to podstawa rozpoznawalności i graficzna pieczęć. Bez względu na rodzaj przedsięwzięcia, logotyp to must-have. Mają go youtuberzy, największe korporacje, kina, restauracje, dentyści, czy fryzjerzy. W oczach odbiorców logo jest skrótem myślowym, prowadzącym do określonych skojarzeń. Odzież dla firm jest jednym z elementów, gdzie warto je umieścić.
Odzież firmowa z nadrukiem – po co w nią inwestować?
Odzież dla firm z logo czy hasłem reklamowym to wyraz profesjonalizmu. Pomaga promować wizerunek firmy i budować świadomość marki u odbiorców. W porównaniu z innymi formami reklamy, odzież robocza dla twojego zespołu to niewielka inwestycja, która szybko się zwróci. Employer branding zapewnia profesjonalny wizerunek nie tylko pracowników, ale i pracodawcy. Niezależnie od tego, czy prowadzisz kawiarnię, kwiaciarnię czy oferujesz usługi porządkowe, ujednolicenie wyglądu pracowników przekłada się na spójny i budzący zaufanie obraz firmy. Zaufanie w relacjach z klientami to wielka wartość. To dzięki zaufaniu wracają po twoje produkty i usługi i przyczyniają się do stabilizacji biznesu.
Co jeszcze buduje lojalność klientów? Społeczne zaangażowanie firmy. Konsumenci stają się coraz bardziej świadomymi uczestnikami rynku. Coraz częściej zwracają uwagę nie tylko na sam produkt, ale również ekologiczny sposób jego produkcji oraz wartości i przesłanie, które stoją za produktem i marką. Jednym słowem, postrzegają marki w szerokim kontekście społecznej i klimatycznej odpowiedzialności. Zaangażowanie, organizacja i sponsoring eventów kulturalnych i sportowych to okazja do podkreślenia firmowych wartości i dowód społecznego zaangażowania. Odzież sportowa z nadrukiem dla uczestników eventu jest świetnym sposobem na pozostanie zapamiętanym. Praktyczny gadżet, jak na przykład komin buff fullpint, towarzyszyć będzie twoim obecnym i przyszłym klientom na co dzień. Jeśli eventowi, w który angażuje się twoja firma, przyświeca szczytny cel, to jeszcze lepiej! Może to być zbiórka na leczenie czy działalność fundacji. Przygotowany profesjonalnie i z dbałością o detale bieg jest świetnym pomysłem na integracyjną imprezę. Zamów dla współpracowników koszulki biegowe z nadrukiem i dopnij swój event na ostatni guzik!
Ubrania firmowe – dla kogo są przeznaczone?
Odzież dla firm z naniesionym logo służy oczywiście interesom firmy, ale jest także dużą zaletą w oczach pracowników. Uniformizacja stroju oznacza brak konieczności zakupu i planowania codziennie garderoby do pracy. Z punktu widzenia pracownika jest to oszczędność czasu i pieniędzy. Odzież robocza, oprócz wartości reklamowej, stanowi ochronę w miejscu pracy, i jest nieodzowna w przypadku wielu stanowisk. Jej zapewnienie jest obligatoryjne dla pracodawcy nie tylko ze względu na wymagania sanitarne i technologiczne, ale w każdej sytuacji, w której własne ubrania pracowników narażone są na zniszczenie i zabrudzenie. Taka konieczność uzasadnia nadruk logotypu firmy na odzieży w oczywisty sposób: skoro pracodawca musi dostarczyć odzież roboczą, dlaczego nie oznaczyć jej logo? To przysłowiowe dwie pieczenie na jednym ogniu.
Odzież firmowa jest świetnym nośnikiem reklamy nie tylko dla korporacyjnych gigantów, ale też małych, kilkuosobowych firm: ekip remontowych, gabinetów kosmetycznych, zakładów fryzjerskich. Sprzedażową dźwignią jest w ich przypadku marketing szeptany, a logowane koszulki czy czapki robią większe wrażenie na klientach dostawców lokalnych usług niż globalnych marek, które zdążyły przyzwyczaić do nich konsumentów. Jeśli prowadzisz mały, lokalny biznes, nie zastanawiaj się. Wykreuj profesjonalny wizerunek i zwiększ ilość poleceń wśród lokalnej społeczności.
Ubrania z twoim logo to także świetny, praktyczny upominek dla klientów, który utrwala pozytywne wrażenie. Stanowi wyraz wdzięczności firmy i umożliwia wykorzystanie reguły wzajemności – jednej z podstawowych technik marketingowych. Walory użytkowe odzieży z nadrukiem przesądzają o wyższości tej formy reklamy nad innymi formami działań BTL.